O firmă oarecare face o ofertă. Nu contează care şi pentru ce produs, ceea ce vreau să evidenţiez este cât de ieftin au ajuns să se vândă majoritatea blogerilor.
Deci era vorba să scrii un articol de minim 200 de cuvinte, în care să prezinţi un produs, postul să aibă un conţinut unic dpdv SEO, cuvântul cheie să se repete de 6-8 ori, să apară în titlu, în heading 1 şi în URL-ul articolului, trebuie să aibă link către site-ul magazin, şi să-l ţii pe blog o perioadă de minim 6 luni. Produsul in cauza are un pret de vanzare intre 100-220lei, deci nu e vorba de lucruri marunte.
Firma în cauză avea nevoie de maxim 20 de articole cu acest subiect, deci e de acord cu chiu cu vai să plăteasca per total 120 de euro din bugetul de publicitate, şi consideră că atât e corect să investească pentru zecile de mii de afişări care ar fi urmat, vizite pe site, potenţiale cumpărături.
Vreau să adresez o întrebare blogerilor ceva mai bine situaţi cu peste 200 unici/zi să zicem.
– Tu ai accepta această ofertă pentru 6 euro, bani de un suc şi 2 pachete de ţigări?
Blogeraşii copii de 30 de vizite pe zi care publică în serie bancuri şi filmuleţe de pe YouTube ştiu că ar face-o, dar nu lor se adresa această ofertă, pentru că se impuneau şi condiţii.
Eu consider că preţul din ofertă este scandalos, voi ce ziceţi?.